Dec 15, 2014

Penghujung Tahunan

Assalammualaikum..


Sedar tak sedar sudah penghujung tahun 2014.. cepat sungguh masa berlalu.. umur makin meningkat.. hati makin bingung.. jiwa makin kacau.. rindu makin dalam.. otak makin sempit.. ya Allah ya tuhanku, kenapalah makin lama makin lembab dan sempit pemikiranku ni... xberkembang seperti dahulu...sentiasa tertekan..tp aku cuba untuk buang segala tekanan yg ada.. aku cuba utk menjadi terbaik...aku cuba utk menjiwai hati...aku cuba utk menyokong...aku cuba utk menjadi org yg kehadapan... yg pasti aku sentiasa tetap mengingati dan bersyukur kpd Mu Ya Allah.. tp apakan daya ya Allah jiwa ni sentiasa runsing...tiada setenang apabila aku menghadapMu.. ya Allah hati aku tak kuat... selalu patah bila dugaan datang...alu cuba ttpkn hati dan positifkan jiwa..tp apakan daya ianya kukuh didlm jiwaku ini.. kadang kala aku rasakan aku ini ada penyakit jiwa...nth la... nauzubillahšŸ˜­ Ya Allah ya tuhanku..ampunilah segala dosa yg telah aku lakukan selama ini.. dosa besar maupun dosa kecil... moga di tahun 2015 ada pelangi yg indah hadir dlm jiwaku ni.. aminn.. tetapknlah imanku ini terhadapMu ya Allah s.w.t


P/s: 2015 hopefully ada berita indah

No comments:

Post a Comment