Oct 18, 2012

gooD MorNinG and Night

Assalam...

huh baru balik dari Shah aLAM JAm 1.15am....huuuu sian adik cintahatiku cik nadiah setia dan penat menunggu kami.....heeee..

ada meeting ngn geng Chocolate kt KedaI KeK BAhulU Makwe di oLe olE sek 18, nk bincangkan design packaging yg perlu i buat...huuuu discuss punya discuss( termasuk ler borak2 hal lain) xsedar jam menunjukkan pukul 10.30pm.aduahai sian eN ridhwan penat melayan customer..

abis meeting lah katernyer..heeee

Mereka ajak lepak2 kt papa Rich( rich la sgt kan) sek 7..aduhai sampaikan saya dn cintahati tersesat2 ms otw p sana hahhaha...apapun xbley..PADAHAL GUE NEH DULU DUK S.A blaja kt UiTM pun bley sesat...Sian En cintahati saya..penat bawa keta dlm keadaan hujan yg lebat.huuu sory ya darling...

sampai kt papa rich....layan lagi borak2 ngn geng chocolate..heee layan sambil minum kopi panas..sYIOK!!!!!(walaupun ketika itu perutku sedang menyalak menandakan lapo)huhu. borak punya borak aleh2 sampai kul 12.00am..aduh mata gue mmg dah separa larat ler nk buke....heee sian en ridhwan kite ler driver yg ttp cool..then lps meminta izin mau pulang kami trus gerak p sek 24 amik adik cintahatiku cik nadiah...heeeee sian dia jenuh ooooo tunggu...

bila dh sampai umah..saya trus cari meggi mee bagi mengisi perut yg keroncong...heeee tp apakan daya engak ada...huuu last2 makan jer la biskut fiber..heee ALhamdulillah... ^^"

so apa lagi GOOD NIGHT!!!!






p/s: zZZZzzzzzZZZZZzzZZ....

No comments:

Post a Comment