Oct 7, 2010

perjuanganku~~♥♥~~

Assalamualaikum..
Sudah lama aku ingin menulis di ruangan ini. Sehinggakan sesekali terasa dunia blog itu begitu rumit bagi diri aku. Akhirnya aku menguatkan semangat untuk menulis diruangan ini untuk santapan kalian. Itulah perjalanan hidup manusia. Siapa pun tidak dapat menyangka apa yang bakal berlaku di hadapan, masa hadapan dan bagaimana pengakhiran diri sendiri.Waktu terus berlalu kehidupan terus berjalan tanpa disedari perjuangan itu ialah menjalani hidup. MaKa Tanggung jawab aku semakin banyak yang perlu dilaksanakan dan menyebabkan pemikiran ku perlu memikirkan bagaimana ia perlu dilaksanakan.

 Dari hari ke hari, bulan ke bulan, tahun ke tahun rutin aku sama sahaja. Itulah apa yang ku tahu kehidupan adalah suatu perjuangan yang tak pernah ada habisnya,sampai kelak menhadap yang Maha Kuasa,selalu saja ada masalah dan berbagai cobaan yang datang menghiasi warna kehidupan layaknya seperti pelangi yang indah, kata-kata itulah yang selalu tegar dalam menghadapi segala masalah yang datang.

Mudah2an...Allah sentiasa melindungiku, keluargaku, kekasih hatiku dr segala hasad dengki segala bencana dan perkara yg tidak elok. amin~~

InsyaAllah kita bertemu lagi..

No comments:

Post a Comment