Oct 17, 2010

bosannn!!!

Tips Boleh Menghilangkan Bosan di Pejabat

 

Bosan?!! Pasti pernah merasa bosan? Sebenarnya bosan itu apa dan bagaimana rasanya?(soalan paling buduh~~) Kadang2 hari-hari bosan...Mungkin kita sering kali terasa sangat bosan sepanjang hari berada di depan komputer, mungkin kerana memang takde kerja atau mungkin kerana malas takde mood nak bekerja. Jadi, daripada mengelamun kosong, membuka Facebook atau  mengganggu teman-teman disebelah meja kita, Elok le...

Mulakan dgn yg hobi yang baru. Misalnye wat blog sendiri, Beli stok makanan dalam kuantiti pukal. Asam, Gula-gula getah, Maggi Cup, Milo 3-in-1, Serunding, Bahulu, Biskut. Mari kite beramai2 membesarkan badan!!  Waktu kita bosan, baca la kesemua suratkhabar yang kita beli tadi. Baca dengan teliti setiap perkataan yang ada. Sambil-sambil tu, lihatlah kot-kot ada kerja kosong yang menarik.♥♥ Pada waktu kita habis membaca semua suratkhabar tu, waktu kerja dah habis. hah!! kita tak sempat nak bosan daa..hahaha.♥♥(amalkan selalu)

itu je la yg dapat hamba coretkan di dlm blog ni~~ (ngah bosan ni!!) Sekali-sekala berhibur, tidak mengapakan. Asal jangan tak buat kerja langsung sudah. Semoga kita semua mendapat anugerah pekerja paling cemerlang selepas ni ye!

 p/s: klu bos tau abis le T_T

Lurve U all♥♥

No comments:

Post a Comment