Oct 8, 2010

aduhai...

Assalamualaikum...
Baru je tadi post "perjuanganku",tetiba teringatkan sesuatu yg harus aku berkongsi didalam ruangan ini. Ada seorang kawan lama waktu sekolah, ajak chatting katanya urgent nk beritahuku sesuatu yg sangat mustahak(hee dah ckp urgent, mustahak plak tu). Apa lagi aku pun online le nk tau apa yg urgent tersangat tu....
Cerita punya cerita..biasa le mula2 tanya khabar then tanya lak dah makan ke belum...lama gak le kitaorang bergosip biase le dah lama  tak contact aleh2 jumpa kt FB..(last contact 7 years ago) Kira2 hampir 1/2jam le berchat..akhirnya kwn aku tu mulakan strateginya iaitu......apa lagi klu bukan ajak join masuk MLM..aduhai..
Bkn kita xnk join biz ni...cume xberapa minat je lagi2 nk jumpa org...mmg sah le xda maknenye hamba ni nk join.huu..

adik beradik aku pun join gak biz MLM ni...adik bongsuku dah berjaya dlm MLM dah naik pangkat...duit berkepol2 le masuk dlm akaun..biz dia wat senang je mengenai kesihatan ala produk FUSION EXCEL tu...
 pendant kesihatan tu...bagus ma.... (bkn nK promote tp hakikat produk ni baik)
 
www.fusionexcel.com

Kakak ku juga aktif dlm bidang MLM juga....boleh la...janji kuat berusaha...dorang ni lagi la kaum keluarga sgt rapat ajak aku join pun hamba xnak..siap paksa2!! mmg sory to say xmo.... ni kwn lama kite nk ajak join mmg xda la...msuk kalau rm100-200 tu xpa la ni sampaikan rm2000 gile pe..GAJI AKU PUN TAK LEPAS!! siap suruh wat loan semata2 join biz ni...mana bley loan PTPTN pun xbyr lagi..aduhai...byk hutang maa..
Kepada kwn lama ku.....maafkan daku sekiranya kata2 ku ini akan membuatkan kamu kecik ati...bkn sengaja ku berbuat demikian tetapi tolong la faham dengan keadaanku ni...
insyaAllah kalau duit aku lebih boleh le i blanje u mkn....nk join im so sory dear~~



ok la...sampai disini saja sesi berceritaku ni....hopefully kalian xboring bila baca ruangan ini
.akhir kata,
pak ali pergi memancing
tapi terlupa bawa umpan
yg bernas dijadikan panduan
yg buruk jadikan sempan..

No comments:

Post a Comment